Monday 23 April 2012

xtaw nk ckp ape =.="

assalamualaikum w.b.t...

pergghh berhabuk belog ni...sem dua da abih pon mls lgi nk update..
ain pemalas sekian terima kaseh...
hoho..

mood today::MALAS so sorry dgn ayat aku yg tunggang terbalik

ok cukup mengarut...
mlm ni dgn ajaib nye terase nk update belog ini..
nk ckp sal pengalaman berada di asasi sains uitm puncak alam...
well..i'm not that good in stady..
of coz r family expect ain ley wat dgn osem nye~~teett..
yea aku wat dgn osemnye...
hehe..

but bile fikir balik..
Allah xletak aku kat mne2 without reasons..kann..
kat asasi ni la aku blajar REDHA...
sebut elok2 R-E-D-H-A...

slame ni..ape aku nak dpt je..
mcm2 parents bagi..tp ase nye jrang nk bersyukur..
xpuas aty ade r..
tp kat asasi byk yg aku nak aku xdpt..
mcm markah yg rendah la..byk agi..mls tulis lalalala~~
jeles jgk tgk org sume nye pandai..markah tggi2..
aku slalu xdpt..
sume nye xdpat..!!!
LIFE IS UNFAIRRRR.....!!!!
hoho abaikan itu..

think positive...
mungkin Allah letak  aku kat tempat yg aku xpnh taw pon wujud kat Malaysia terchenta ni..
sebab nk aku belajar REDHA...hoho..

besh kan Allah??
aku je xreti bersyukur..
ye pembaca sekalian..
jgn tiru aksi ini..
hoho..
kdg2 aku ter-ragu2..
terdetik..mcm ne masa depan aku??
ku lihat kelam saja..
woooo.... T.T
then..dummm!!
lori setengah tan jatuh m'hmpap..oktutipuje~
istighfar3x..

seriously..
Allah tu maha Adil,maha Pemurah..
kau sape xnak percaya huh??
aku sekeh kang..
sape xpercaya amik lesung batu ketuk kpale sndiri smpai batu tu pecah..
hoh..

sampai nye aku di tahap ini pon dgn rahmat Allah..dgn izin Allah..
alhamdulillah alhamdulillah alhamdulillah~

so siape aku nk menidakkan ketentuan Allah..
yg pnting aku da usaha dan Dia xkan menzalimi hambaNya...
bersyukurlah..

senyum kett...~~


 comel nyee..
ok sudah2..

assalamualaikum w.b.t~~
 

No comments:

Post a Comment