Wednesday 25 April 2012

D10 UITM PALAM~


assalamualaikum w.b.t..


yeaa skali lgi keajaiban berlaku..
aku update blog aku..


today juz nk share sal classmates aku je..so nty2 xde r wat2 xkenal  terlupe ke hape..
name kump aku DEESEPULOH a.k.a D10

mle2 aku smpai uitm nun di puncak sana..
aku pikir ni aje
::aku nk balik
::aku bnci thp gaban MDS ntahkehape~
::kakak2 n abg2 MDS suke menjerit mcm orggila warden
::aku nk balik
::aku xkenal sape2
::mknan MDS hazab
::aku nk balik..
::aku nk mak aku

hehe..

then aku bertemu dgn kump D10..
ase happy sgt..ok aku tipu~
aku ase takut lak..dah la xknl sape2..
tkut jgk dyeowg aggap aku nih budak baek..
err maksud nye baek sgt..eh xreti la nk ckp cmne..lupekan :)
mmg r first expectation owg akan jatoh pada the way we look..kann
saya di sini ingin membuat satu pengakuan ye..
saya mmg suke pkai tudung lbuh at least smpai paras dada..
sebab saya malu..n saya malu tunjuk bntuk bdan saya..
dan sebab Allah suruh...fulsetop.
err aku ckp cmtu sbb ade la yg tnye "dari sek agama mane yer??"
sampai housemate aku tnye.."ain hafaz Al-Quran ke??"
aminnn...mmg nak..

tnye cik yani cik mai cik sab dan cik joe... sgt phm aku mcm ne..
tahniah korang :)
tp xjaat la..aku tumbuk kunk
hehe

ni dia cik2 dlm grup aku..

yani:bespren aku..dia ni merah wahahaa..slh seorg manusia dlm dunia ni yg aku xnk hilang :)
dayah:dia ni aku ajak jln mlm2 ke,stady ngn dia ke,tdo kat bilik dye ke,ajak dia teman tdo ke..sume alright..
          thanks dayah..syg ka..
joe:dye ni ultraman pnye sempoi..slmbe je g kdai pkai t shirt giant,kain batik.kardigan bau mnyak angin
      tudung serlom..da cashier tu ckp dye bwu abih pntang..btw nma dye zuhaira ainaa nabila..hehe
nani:dye ni cantik..ops already taken :)..pandai..rajin..n tengs sbb byk ajar fizik..love uuuu
tikah:selalu kene usik ngn yani..tpi dye comel je,,lau ira xde 5 minit.."ira mana??"*mke sedih
ira:ayu je die ni..pndai plak..mcm akak kpd tikah aku tgk dok berkepit aje hehe
mai:dia sgttt sweet org nye...sumpah comel..tengs sbb sgt aware dgn perkara2 yg berlaku dlm grup..
nik:i like your style...comel gilee..oh oh btw aku dpt kmbar AA lalalalla~~~ :0
sue:dia ni pling kecik kot dlm kump...rindu plak kat kau..hoho
nisa:ok2 dye ni sumpah lawak..da la comel..menggelabah je keje nye..
mus:dye ni sgt rockk..pengasas kpd  mustajarism..hohoho kausgtosem~
laila:dye sowg je kot pgil aku cik nin..hehe ak slalu jerit "mak ngah hoootttt!!" bile nmpak dye..n dye mmg 
       hot...pheww~~
farah:sempoi thap dewa bdk ni..asal dye gelak..xde nye nk ingt dunia,,btw aku menyokong sifat 
        kesempoian kau
nab:cantik+comel+pandai=cik nabilah..minat tgk dye cerita..semangat!!hohoho
yan:wah2..makin lama makin hot aku tgk..tengs sbb tlong ajar wat graph n printkan...time kasih time kasih
sab:aku mmg gile suke menyakat kau..mmg suke..pntg nmpak kau aku awal2 cari idea nk kne kan kau..
      ye itu hobi n tabiat ku..akunakckpakusukakau~~
kira:tu diaa mak dara kump ni..dye cantikk gila,..baek plak..n dye jual jamu..hhehehe..ok tipu..kteowg je 
       dok ejek dye jual jamu hoho
hanan:dia nilah yg bkal membulatkan mata ustazah bahyah kerana kepetahan n ke-rock-kan  nye bila 
          present pape kat dpn..wahaha aku suke kauu!!!
farha:bdk comel..baik n sgttt jujur org nye..fulsetop.

ade sape2 tertinggal??
oh ade..
ain:sumpah kiut..
wahahaha pg la muntah darah sekarang..

ni dia inche2 dlm kump kami...

imran:classrep kteowg..berwawasan tggi thp gunung himalaya..
zul:businessman..pndai ckp omputih..bile dye stat cite,,suara berskala gempa bumi..wahhaha
    err hope kau berjaya dlm business kau
aiman:profesor D10..but bile tnye dye ..dye wat mke blur pastu gelak then "ape?"
hafiz:dye tggi btul..err tp kdg2 aku blur sbb kau ckp kedah pekat abih.. --"
ilham:xknl sgt sb aku pnah ckp ngn dye sekali ja.
firdaus:ustaz..bile present kat depan,,suara kalah gempa bumi di atas..hehe
dani:mle2 aku ngat dia cine..ala2 matlutfi pon ade aku tgk
syafieq:aku xpnh ckp dgn dye sbb aku xphm ckp kelate.
pian:aku xknl sgt yg aku taw dye ade taman sakura kat jepun..teett

naz,hanisahn L:wlaupun xlama ngn korg aku hrap korg berjaya dlm bidang korang :)

jom tgk gmbar...














thanks sbb korang buat aku hepy hari2..
aku xkan lupekan korang slagi post ni ade wahahaha
ok2..
thanks for the memories.. :')



    




No comments:

Post a Comment